piątek, 23 stycznia 2015

Miękka woda (nie) z natury

Niezależnie od tego, czy masz studnię, czy jesteś użytkownikiem wodociągu miejskiego. Prawdopodobnie dotknął się "problem" twardej wody. Piszę w cudzysłowiu, gdyż nie jest to realny problem, który zagraża Twojemu zdrowiu. To raczej kłopot, z którym trzeba sobie poradzić w prosty sposób.

Twardą wodę można użytkować bez większego zamartwiania się. Niestety dla wielu osób jest bardzo kłopotliwa. Na co dzień powoduje frustrację posiadaczy kabin prysznicowych, którzy patrząc na zacieki na drzwiach kabiny, mogą dostać szewskiej pasji.

Nie ważne ile byś był armaturę, kamień i tak będzie powracał. No chyba, że... będziesz mył łazienkę dwa razy dziennie lub nabędziesz drogą zakupu centralny zmiękczacz wody. Takie urządzenie całkowicie eliminuje problem kamienia kotłowego i białych nalotów.

Chcesz zobaczyć podobny artykuł? Zajrzyj http://www.rynekinstalacyjny.pl/artykul/id3747,jak-zainstalowac-zmiekczacz-wody-instrukcja-krok-po-kroku

2 komentarze:

  1. Niestety to jaką mamy wodę u siebie w domu to na takie rzeczy nie mamy wpływu. U mnie na działce ze studni głębinowej pompujemy całkiem dobrej jakości wodę. Dobrze, że mamy fajną pompę głębinową od https://www.dostudni.pl/ to mam pewność, że będzie chodziła długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej sytuacji na pewno warto jest stosować specjalne uzdatniacze wody i ja jestem zdania, że jest to coś niezwykle ważnego. U mnie tego typu instalacje wykonywał hydraulik https://hydraulikon.pl/ i oczywiście całość działa znakomicie.

    OdpowiedzUsuń