środa, 7 sierpnia 2013

Czy producenci filtrów robią WODĘ z mózgu?

Część moich przyjaciół dowodzi, że woda w ich domach nie jest odpowiedniej jakości. Ja nigdy wcześniej nie zwracałem na wodę w domu wystarczająco dużej uwagi. Było dla mnie jasne, że miałem twardą wodę. Baterie obrastały kamieniem, a z czajnika wylatywał osad. Przyzwyczaiłem się do takiej postaci rzeczy. Doznałem szoku gdy dowiedziałem się, że parametry wody mogą odbijać się na smaku jedzenia czy stanie skóry i włosów.

Na początku nie wiedziałem, jak zabrać się do poszukiwań urządzenia, które spełni moje oczekiwania. Pomyślałem sobie…dlaczego, by nie skorzystać z wyszukiwarki? Wpisałem w wyszukiwarkę hasło filtr do wody  i rozpocząłem moje poszukiwania. Udało znaleźć mi się kontakt do jednej z firm zajmujących się inżynierią uzdatniania wody pod adresem http://www.klarsan.pl/kontakt.

Okazało się, że w województwie opolskim woda ma wysoką zawartość wapnia i magnezu (jest twarda)! Moja determinacja odnoście zakupu filtra znacznie wzrosła. Jak ważny jest proces uzdatniania wody można poczytać tu: http://www.klarsan.pl/uslugi/dobor-urzadzen. Dowiedziałem się, że idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie instalacja filtra centralnego, który zmiękczy wodę kompleksowo w moim domu.

Dowiedziałem się, że idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie instalacja filtra centralnego, który zmiękczy wodę kompleksowo w moim domu.

Z instalacją urządzenia miałem dosyć duży problem. Z perspektywy czasu żałuję, że nie zleciłem tej czynności firmie, u której kupiłem filtr. Oszczędziłem kilka złotych, ale przy zakładaniu zmiękczacza najadłem się wielu nerwów. Po stoczonym boju doprowadziłem instalację do ładu i składu. Woda w kranie jest czysta i zdrowa, a skóra po kąpieli nie jest przesuszona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz